This is not my day

Jag är fortfarande sjuk, det vägrar helt enkelt ge sej! Jag måste gå på skolan ändå (vill inte missa så mycket), vilket antagligen är anledningen till att det inte ger sej. Imorgon har vi idrott, jag ska inte vara med. Fan, Oscar kommer att sänka mitt betyg i idrott innan det här är slut. Det har gått hur länge då? Typ 4 veckor? Och jag har redan missat 4 eller 5 lektioner p.g.a sjukdom. Fuck, han kommer verkligen att sänka mitt betyg. I 7:an hade jag G i idrott bara för att jag aldrig var med (dock var jag inte sjuk hela 7:an, jag gillar inte idrott helt enkelt, så jag hade alltid "ont i huvudet") I 8:an slet jag som ett SVIN för att höja mej till vg, jag lyckades inte till jul, men till sommarlovet. Nu kommer han att sänka mej igen, jag vet det, jag känner det på mej, jag får panik och ångest, panikångest. Visst får han väl inte sänka mitt betyg om jag är sjuk? Eller???

Imorgon har vi engelskaprov, jag kommer att göra bort mej totalt, det känner jag också på mej. Jag vet att engelska är ett av mina bästa ämnen och att jag är rätt bra på engelska. Men det kommer gå åt skogen imorgon, jag vet det. Och nu ska ni inte klaga på att jag sitter vid datorn och inte pluggar på engelskan istället, vi kan bara plugga på glosorna, och det har jag redan gjort. Vad tror ni om mej liksom?

Vi har även tyska läxa till imorgon, jag är så sjukt värdelös på tyska. Tydligen tycker inte min lärare det eftersom jag fick mvg i somras. (Hur gick det till?) Men jag suger verkligen. Och det är så irriterande att om jag säger till någon att jag är dålig på tyska så vägrar de att inse att jag har rätt, alla utom Elin för hon vet att det är sant för det är alltid hon som får banka in all tyska i mitt huvud ;)
Idag hade vi dessutom hörförståelse på tyskan, jag gjorde antagligen bort mej totalt. Förhoppningsvis hade jag rätt på hur gamla de var. Jag börjar misstänka att jag kanske förtjänade det där "iget" i hörförståelse som jag fick i 8:an... -.-'

Jag har dessutom ett helt A4 papper fullt med frågor om mellankrigs tiden som jag ska göra tills imorgon. Sen måste jag plugga kemi, och matte.

Dessutom skulle våra möten med studievägledarna (inför gymnasievalet) ha börjat förra veckan, tydligen kände de inte för att börja då och sket totalt i 9B (eftersom båda de andra klasserna har börjat). Tack, men jag har redan panik över gymnasievalet.

I själva verket skulle jag vilja sätta mej på mitt rum (okej, Tomas rum eftersom jag inte har några möbler på mitt just nu) och läsa i min engelska bok (Eclipse)
Eller sätta mej på Malins rum och spela synth, jag vill ha ett piano!!!! Jag tror att jag bryter ihop nu, I'm having a moment.

Det här är så extremt typiskt mej, så fort något är emot mej så är allt helt plötsligt emot mej, och Rasmus gick inte vidare i idol igår heller, skit. Wild card Lina, håll tummarna!

Seriöst, jag kan ju inte ens skriva sammanhängande nu.

Nej, jag har nog inte tid med det här egentligen.
Vi hörs sen, kanske.


Kommentarer
Postat av: Malin Palin

Det löser sig.

2009-10-01 @ 22:51:11

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback