Sova kanske?

Hej igen,
jag vet inte om jag har varit bra på att uppdatera idag. Jag kommer helt ärligt inte ihåg ;)
Om inte så ber jag om ursäkt.
Mitt humör är inte riktigt på topp just nu och jag har kollat på alla one tree hill avsnitt som jag har på datorn. Så nu tänkte jag borsta tänderna, ta på mej min pyjamas och krypa ner under täcket och kolla på Robin Hood.
Jag kommer antagligen att somna för jag orkar knappt hålla ögonen öppna just nu, men i så fall så kommer jag ju att drömma underbara drömmar om Jonas Armstrong (Robin Hood i serien) när jag hör hans röst samtidigt som jag sover (Y) Perfect!

Jag var och köpte godis, tänkte att det skulle hjälpa mot mitt humör (vilket det gjorde, lite)
Jag tror dock att det kanske blev lite mycket choklad ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback