Östersund

Nu  sitter jag i brorsans lägenhet och gör absolut ingenting.
Jag måste säga att den där bussresan var en av de absolut tråkigaste i mitt liv..
För det första så var det jätte kallt i bussen hela vägen så man höll ju på att dö. Jag menar, min jacka täcker inte precis hela min kropp, visst är jag kort men inte så kort.
För det andra så hittade jag inte mitt headset till mobilen imorse när vi skulle åka så jag hade ingen musik att lyssna på. Och för det tredje så satt det en gubbe och snarkade halva vägen.
Och sen när jag skulle av så funkade inte min stopp knapp, och inte den framför mej heller. Så det slutade med att jag fick kliva av 3 hållplatser för sent, så då var det ju bara att "get your happy face on" och gå i 20 minuter tillbaka för att hamna på rätt ställe. Jag bävar redan inför hemresan. -.-'
Är det någon som har något bra förslag på vad jag ska sysselsätta mej med fram tills klockan blir typ 1 ??

Undra om det finns några bra filmer i den här lägenheten .. ? För jag har redan gett upp hoppet om tv:n, just nu sitter jag och tittar på något som heter knight rider på kanal 6 och tro mej det är inte bra. Jag skulle gissa på att det är inspelat på typ 80- eller 90-talet. Och han Patrik Swayez (stavas det verkligen så?) har huvudrollen, jag tror i alla fall att det är han ;)

Nej, nu ska jag kolla om de äger några bra filmer och när statsbussarna går. Jag uppdaterar kanske mer senare.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback