Mycket skratt

Idag har det varit mycket skratt på skolan. Härligt härligt.
T.ex. på bilden när jag, Elin och Marren var ute och fotade så genar vi genom kyrkogården. Och då klämmer Marren ur sej:
- Här är det någon som har dött.
Och jag och Elin börjar asgarva.
Smart där Marren ;)

Sen på tyskan så var Erik allmänt Erik, jag tror kanske att jag lyckades få in gramatiken en minut innan vi fick läxförhöret, korttidsminnet is you friend (Y)
Så sitter Elis och Elin och pratar, då kollar Erik på mej och säger att jag och Elis ska vara tysta, då börjar jag göra massa miner mot Erik när han inte tittar. Marren kunde inte ens fokusera på vad Erik skulle hjälpa henne med för hon satt och glodde på mej *stolt*

På elevensval (musiken) så kollade vi på aristocats (stavas det så?) och jag säger bara en sak. Man kan inte kolla på film med Johanna utan att garva. Hon garvade hela tiden, jag garvade åt henne och 7:orna glodde på oss som om vi var helt totalt puckade, well they got that right. ;)

Nu ska jag läsa och äta flinogr.

Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha fan roligaste "dåligbrarolig" film på länge xD haha var tvungen att skriva lite på min blogg om snubben med kalsongerna om att han hade typ två meter i omkreks på dom xD helt sjukt ju xP

2009-10-08 @ 22:43:37
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback