McFly

Tjoho,
det känns som om jag har lagt in VÄLDIGt lite McFLY relaterat den senaste tiden. Och nu är jag på riktigt dåligt humör dessutom, och vad gör man då. Jo man tittar på McFLY bilder och lyssnar på deras musik ;) Great.
Så nu tänkte jag lägga in lite McFLY här så att ni också kan bli på bättre humör (mest för att jag ska bli på bättre humör)

Anledningen till mitt humör skiter vi totalt i nu, för den tänker jag inte skriva om.

Är han inte alldeles för snygg?! (Dougie Poynter, killen längst bort)

 


som sagt.



Min två McFLY favoriter ;)
Dougie Poynter, och Danny Jones


Harry Judd


Tom Fletcher


Kärlek!


Musik som får mej på bättre humör



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback