Lyckat -.-'



Idag kollade vi på film med 9c (?) på engelskan. Uppenbarligen var filmen inte så roande eftersom att Johanna sov nästan hela filmen, det pinsamma var att typ 5 minuter efter att jag och Marren hade knäppt den här bilden och skrattat åt att hon sov så sov vi också. Jag låg mot Johanna och Marren mot mej.
Efter ett tag känner man hur Johanna liksom rycker till, och då tänkte jag bara "men sitt still" sen kände jag hur My petade på mej. Då tittar jag upp och ser hur hela klassen sitter vänd imot oss och glor halv garvande. Randi (läraren) står med armarna i kors och kör med "om blickar kunde döda" då sätter jag mej upp på en gång coh Marren håller på att ramla i golvet (vi satt på en bänk) haha.
Lite pinsamt kanske ;)

Ursäkta att bilden inte är så bra, men det var ju mörkt där inne och jag kunde ju inte precis använda blixt..

Kommentarer
Postat av: Marren

Ååh, jag fattar inte hur vi kunde somna! Helt seriöst. Hahah, jag vart typ värsta chockad när jag vaknade och höll på att ramla i golvet ;)



'Vi ska göra ett litet test på den här filmen sen, men för vissa kanske det inte gkommer gå så bra..' Hahah ;)

2009-10-20 @ 22:27:28
URL: http://marlenebusk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha xD fyfan vilken cool bild xD snor den t min blogg xP De va askul tyckte jag xD

2009-10-20 @ 22:49:54
URL: http://sunshinegirll.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback