kvinnomässa på folketshus


(bilden är från när vi vann grand prix 2008)

Tjoho, nu är jag hemma från folkan igen.
Jag gick faktiskt upp sjukt tidigt imorse, kvart över 8!!! (Det är lördag okej, cut me some slack)
Vi skulle vara på musikskolan kvart i 9, när vi kom dit så var Linda, Johanna och Maja inte där. Jag ringde till Johanna och hon trodde att vi skulle samlas på folkan, så kul för det var det sista vi sa till henne igår att vi skulle träffas på musikskolan :)
Sen när jag ringde Maja så svarar hon:
- SHIT JAG HAR FÖRSOVIT MEJ!
Haha, no shit Maja ;)

Och Linda lät mest halvdöd när jag ringde till henne, hon hade också försovit sej.

Sen bar vi grejer och fixade. Riggade på folkan och fixade ljudet.
Vi skulle inte spela förns 12 så vi hade 1 och en halv timmes "Håltimme" där. Då drog vi på skogers (sibylla) så att Maja kunde käka frukost. Sen skulle vi på ica för My skulle köpa något.

Sen spelade vi, det gick helt okej måste jag säga. Det var sjukt roligt om inte annat, och det är väl det som räknas!

Nu sitter jag här och äter mitt och Johannas godis från igår. Jag tror att jag ska gå in i köket och fixa lite lunch, och sen sätter jag nog igång någon film som jag redan har sett trehundra gånger ;)

That's me.

Lägger in bilder från idag senare, när Becca har skickat dem :P

Ha det bra så länge.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback