Klubbad säl var det ja

Det har gått, hur många timmar sen jag vaknade?
Jag orkar knappt hålla ögonen öppna, och min hjärna fungerar fortfarande inte. Kaffe börjar låta som en bättre och bättre ide ju fler timmar det går. Det kommer sluta med att jag är en lika bra kaffedrickare som min syster när jag är 20 ;) Haha.

Inget plugg blir det ikväll heller. Jag är fortfarande alldeles för trött för att kunna ta till mej något om den globala uppvärmningen, och Elins mormor är här. Så vi tar det imorgon ;)

Jag ÄLSKAR att ögonshoppa på internet, visst hade det varit roligare om man var lika rik som typ Kenza och kunde köpa allt man såg också, men för oss dödliga är det väl bara att dregla framför datorn xD

Jag hittade de här skönheterna på hm.se (jag vet att alla vill ha sånna där skor nu, de gråa, fast i svart. Fast det gör dem ju inte mindre snygga)

 



Någon som känner för att göra mej väldigt glad??


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback