Jag kan inte sova.

Jag kan inte sova. Fast det fattade ni kanske pga. rubriken. Jag sitter och tänker på döden, oj vilket trevligt ämne att sitta och tänka på en lördagskväll tänker ni. Jag instämmer helt. Men men, det är jag och mitt "övertänkande" som är igång nu igen. Elin hjälpte till lite i alla fall, det gör hon alltid ;) That's why I love her <3

Nu har jag sett de 5 avsnitten av säsong 7 (one tree hill) som jag har lyckats ladda ner, sjukt bra. Fast Chad och Hilarie inte är med. Det hade jag faktiskt inte förväntat mej, fast egentligen. De skulle kunna ersätta Sophia Bush med en kyckling och jag skulle fortfarande titta. (Är man ett troget fans så är man)

Det är sjukt kallt och jag sitter och fryser om fötterna. Och våga inte klaga på mina snygga tjockstrumpor som jag har stickat på slöjden. (Ära vare gud i höjden, dessa har jag gjort på slöjden)


Grattis till Foki som vann årets blogg 2009 dessutom ;) Ska jag vara ärlig så tyckte jag faktiskt att hon var värd det, och hon är dessutom en av de få bloggar som jag faktiskt följer ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback