Imorgon är det måndag

Det känns som om jag lever mitt liv i två olika "fack" just nu. Skolvecka och helg.

Imorgon börjar skolveckan igen, och vad har vi för kul första lektionen? Jo, idrott. Och vad har vi för kul på idrotten, jo kondition! Döda mej -.-' (nej sånt ska vi inte skämta om)

Det finns dock en positiv sak med det, jag slipper gå upp imorgon och tvätta håret, det kan jag ju göra efter idrotten (Y) Smart Lina!

Vad skulle jag skriva nu egentligen?

Jo just det, vi var på bio i Östersund också. Vi såg Flickan som lekte med elden. Jag måste faktiskt säga att jag tyckte att den var bra, dock är första filmen (Män som hatar kvinnor) bättre enligt mej.

Nu ska jag kolla några grejer på internet sen går jag nog och lägger mej. Som sagt är det ju måndag imorgon...

Vi hörs.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback