I and Love and You

okej, ny favorit! Helt klart. Inget annat avsnitt som jag kan komma på just nu slår det här.
I and Love and You avsnitt 7 av säsong 7 One tree hill är nu mera ett av mina favoritavsnitt, jag skulle kunna säga att det är mitt favortiavsnitt, för det är det helt klart just nu. Men det är så länge sen jag såg typ säsong 1, 2, 3 och 5. Så jag kan ju inte komma ihåg alla avsnitt, jag kommer ihåg dem om jag får se dem, men knappast att jag kan alla utantill, vad tror ni om mitt minne egentligen?


Stor kopp/mugg oboy, och One tree hill (Y)


Ser ni vad One tree hill gör med mej!??
Jag vet dock inte om det syns så bra på bilden, och jag vet att jag ser ut som en anka på bilden. Men jag storgråter i alla fall ;)
 
Eftersom att många som känner mej vet att jag har lite halvsvårt för att gråta bland folk och inte riktigt tror mej när jag säger att jag gråter hur lätt som helst av t.ex. böcker och filmer så tänkte jag visa att jag faktiskt talar sanning ;)
 
Jag skulle ju kunna lägga till några fler exempel här bara för att "prove my point" liksom..
Jag satt och läste När jag hör din röst i korridoren på skolan och började storgråta när Edward lämnar Bella (jag skiter i om jag avslöjar något för någon nu, men seriöst det är ju faktiskt med i trailern) Och då tycker jag att ni ska tänka på det faktum att jag redan hade läst det tre gånger förut på svenska och två gånger på engelska. Så det var liksom sjätte gången jag läste det ;)
Eller när vi kollade på Forest Gump på engelskalektionen, och när han frågar om hans son är smart så började jag gråta. I klassrummet.

Undra om jag kan komma på något mer.
Jo, när jag och Elin kollade på Titanic så började jag gråta. Ta det lugnt, jag vet att det är vanligt att man gråter till den, det gör ju alla som har lite känslor liksom. (Nästan i alla fall) Men nu hör det ju till saken att jag började böla redan när de står längst fram och han håller i henne och hon har armarna rakt ut. Ni vet vad jag menar, typiska Titanic "posen". Och sen grät jag i princip resten av filmen.

Eller när jag, Elin och Jennifer kollade på Pearl Harbor. Jag började inte gråta när han "dog" (eller jo, det gjorde jag nog) och inte när alla andra började dö (det gjorde jag nog också) men jag började gråta riktigt när jag insåg att kompisen till han som "dog" i början skulle få till det med hans som "dogs" tjej (jag vet itne om de var gifta). Det var då det brast, är inte det lite wierd? Ni skulle sett hur Jennifer och Elin tittade på mej ;)

Det här var ju roligt.. undra om jag kan komma på något mer sådär konstigt exempel, tillfällen då man inte borde gråta liksom.

Jag började storböla (jag menar verkligen storböla) när Chuck säger till Blair att han älskar henne i typ sista avsnittet av säsong 3 (Gossip Girl)

Okej, jag skulle nog kunna hålla på hela natten. Vilket jag gärna skulle göra för det här var ju roligt ju. Men men, nu ska jag kolla på one tree hill säsong 4 avsnitt 4. Och längta tills på tisdag. Om ni inte fattar varför så kan ni ju läsa något av inläggen från igår och lägga ihop ett med ett. Fattar ni ändå inte, ja då är det ju synd om er ;)

Haha.



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback