Godmorgon Lördag, right?

Det är helt sjukt, varje morgon när jag vaknar måste jag kolla på telefonen för att veta vad det är för veckodag! Helt sjukt, men det är nog bäst så med tanke på att jag alltid tror att det är fredag.

Jag tror att jag ska ändra det där "This is not my day" till "This is not my week"

I måndags kunde jag inte vara med på idrotten eftersom att jag är sjuk, jag tänker inte dra allt det där igen. (Se This is not my day)

I tisdags, jag tror inte att det hände något dåligt då.. ?

I onsdags hade vi hemkunskap, det vi gjorde var det äckligaste någonsin. Jag skrev min "logg" i fel bok, och jag insåg att jag aldrig kommer att klara nästa hk prov. Och sen gick inte Rasmus vidare i idol.

I torsdags hade jag ett totalt "mental breakdown" (se åter igen This is not my day)

Igår, var ändå en rätt bra dag, förutom att Rasmus inte kom med som "wild card"

Detta leder oss fram till idag. Man vaknar och tänker, yes idag ska möblerna in på mitt rum igen så jag kan flytta tillbaka till mitt rum. Och vad hör man genom väggen, jo att de har gett oss fel garderob. (!!!)
Hela dagen blev totalt förstörd, men det är lugnt. Mamma och pappa är påväg till Mora nu och ska byta, men jag menar kan de inte ens skicka med rätt (jävla) garderob.!! Seriöst.

Dessutom fryser jag om fötterna -.-'

Vi får hålla tummarna för nästa vecka istället.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback