Flum bilderna

Hej hej, förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare. och för att jag inte skrev mer igår.

Men My har sovit här så jag skyller på det ;)

Tänkte lägga in lite av bilderna som vi knäppte under våran flumrunda på sveg igår.

Ursäkta kvalitén,
för det första så är de knäppt med min mobil,
för det andra så hade vi lite problem med att vara stilla,
och för det tredje så körde vi utan blixt ;)


frukost på kondis


Anna på kondis


Bara för att My gjorde allt för att få med sin nya klocka på en bild så lägger jag ut den här ;) Only for you My


Happy face ;)


Mobil freak


Sen hamnade vi på ica


My körde hårt på hårdrocks posen xD


Fråga mej inte vad hon håller på med :)


Vi hittade solglasögon ;)


My


Jag körde stenhårt på peace posen


<3


<3


<3


Vi ser ju helt puckade ut ;)




Sen hamnade My på leksaksvapen avdelningen ;)


Anna hittade en Hello Kitty brödrost :)


Och jag hittade en traktor.. ;)


Sen hamnade vi på dollar där vi körde äkta fjortispose, eller vi skulle göra det men jag vet inte riktigt vad anna håller på med ;) Haha


Sen hittade vi kepsar


My körde i spegeln ;) Observera att min "pimp my phone" sitter kvar fortfarande ;)


Jag hittade världens fulaste rosa cowboy hatt med en tiara på, makes no sense at all!


My <3


Anna <3
(måste bara påpeka att kepsen verkligen matchar hennes hår)


Jag och den "fina" hatten.


Nu ska jag gå och äta, vi hörs.
Btw, vet ni vad det är för dag?
- Fredag.
Och vad betyder det?
- Idolkväll !! (Y)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback