En vecka kvar

Om en vecka är det lov!
Det ska bli väldigt skönt, då ska jag verkligen sova ut. Ta det lungt helt enkelt. Men det är ju en vecka kvar av skolan först, och jag har både matte prov och so prov under den veckan. So provet skrämmer mej eftersom att det är ett av de enda två proven som vi har i hela nian. Vilket betyder att det är ett stort prov.
Det är på mellankrigstiden och andra världskriget.
Matte provet behöver jag inte vara rädd för, det kommer att skita sej totalt ändå. Det är på geometri och jag hatar verkligen det, ge mej lite algebra vettja ;)

På onsdag har jag dessutom utvecklingssamtal, jag har en känsla av att han kommer ta upp alla mina sena ankomster, jag måste verkligen skärpa mej nu.

Imorgon är det möte inför luciatåget (som jag faktiskt tänkte vara med i)
Jag kom fram till att jag bara går nian en gång (förhoppningsvis) och why not liksom. Så, imorgon (på gympa lektionen) så blir det luciatågs möte.
Imorgon kväll måste jag och Elin fixa vårat grupparbete också. Vi har bara en lektion kvar, på tisdag, och vi har inte ens börjat med själva planschen än..

Sen måste jag fixa klipp- och färgtid i veckan också. Mitt hår ser verkligen förjävligt ut nu. Tänkte försöka boka bussbiljetter också, jag ska ju till Stockholm i November. Jag tror att det är allt som jag vet att jag måste göra än så länge.

Som ni kanske förstår så har jag en jobbig vecka framför mej, måste fixa praoplats också. Det glömde jag nästan.

Ja, men sen blir det lov, då ska jag VILA VILA VILA!

Nu går jag och lägger mej, godnatt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback