Den bästa utlandsresan hittills, helt klart.

Grekland 2009


















































I hopp om att göra slutet på den här veckan lite bättre så satte jag mej och tittade på bilderna från min och Elins språkresa till Grekland i sommras (somras, stavas det med ett eller två m?)

Jag är så extremt glad att jag har fått träffa de här människorna som jag träffade. Speciellt dom på sista bilden,
från vänster : Frida, Maria, Julia, Jennifer och Elin.

Jennifer var ju här förra helgen, det skrev jag ju. Jag måste verkligen hålla kontakten med de andra också. Jag ska kanske åka upp till Stockholm i November, vi får se.
Det suger att alla utom jag och Elin bor i Stockholm..

Men en sak är ju i alla fall säker: Grekland 2009 forever in my heart!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback