Dagens dagens

Dagens bästa:

Att jag har en vinterjacka nu!

Dagens hoppas:

(med risk att få stryk senare)
Att Sverige förlorar mot Albanien och att Portugal vinner mot Malta (I VM-kvalet) så att Sverige missar VM och Portugal går vidare ;)


Jag vet att jag som är svensk borde hålla på Sverige i sånt här, men det gör jag inte. Jag hejjar på Spanien och Portugal. Spanien för att mina två favorit fotbollsspelare spelar där, Fernando Torres och Iker Casillas. Och sen hejjar jag på Portugal för att jag gillar Cristiano Ronaldo, visst "filmar" han sjukt mycket och att han ser bra ut kan ju vara med i det faktum att jag gillar honom. Men (med risk att få stryk igen) så är han i alla fall en bättre fotbollsspelare än Zlatan.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback