Andra försöket.

Alltså, det här är mitt andra försök. Jag skulle skriva nyss, men vad hände då? Jo, jag tryckte väl på nån knapp så bokstäverna var typ typsnitt 72.. :O 

Aja, iallafall, så är det Marlene som ska..... gästblogga! Eftersom mamma Monica (stavas hon med c?) och lilla Lina har fredags, oj förlåt mig, (wannabe fredagsmys) lärdagsmys så måste ju moi blogga :D Det känns lite kul att bloggä på någon annans blogg, en som dessutom har mycket snyggare design än min!

Idag, Alla Helgons Dag, är det ju meningen att man ska klä ut sig och hålla på, men ingen utklädnad för mig iår. Det känns lite tråkigt, men vad kan man göra i en liten ort som Sveg? Seriöst.. Folk skulle tro att jag var knäpp om jag klädde ut mig. I o för sig är jag ju lite smått galen, men det hör inte till saken. Tänk själv om jag skulle komma klädd såhär ↓





Jag lovar att ni skulle skrattat. Mycket.

Jag lovade Lina att jag skulle slänga in en dagens dagens också. Men tror ni att det blir en vanlig dagens dagens har ni fel.

Dagens overall best:



Halloween-stämningen i Sveg var på topp idag, det var dimma överallt på Sveg. Dimman låg som ett lock över dalen. Jag var till Ytterberg en sväng idag och jag lovar, dimman låg verkligen som ett lock över Sveg. Det såg helt sjukt ut. Som typ is, eller ett hav med dimma närmast ytan.


Puss & kram
Marlene



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback