Sista November

Sitter hos mamma och äter choklad boll, kaka och dricker cola. Vadå, Måndag är ju lilla lördagen, eller var det onsdag?? ^o) Haha. Like I care liksom xD

Idag har varit en tråkig dag på skolan, allt har bara varit allmänt tråkigt (lektionerna syftar jag på nu)
MEN, det finns några bra saker med idag.
Dougie fyller år..som sagt.
Enligt telia så ska vårat internet börja fungera idag!!! (om det gör det så kommer ni att märka det senare idag)
Jag hittade mitt headset (!!!) Ni kanske inte ens vet om att jag har tappat bort det ? Jag har i alla fall inte vetat var det har varit sen jag kom hem från Stockholm. Men nu har jag hittat det, i fickan på min tröja (Y)

Nu ska jag fika klart och sedan räkna julgranskulor...
Ha det.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback