Prao veckan är snart slut

Nu sitter jag hos mamma och väntar på att klockan ska bli 5 så att vi ska åka hem. Jag och Anna har slutat "jobba" för dagen men jag orkade inte gå hem..

Pappa fick inte tag på telia på förmiddagen (han hade inte tid att stå i telefonkö) men han skulle försöka fixa det på eftermiddagen..hoppas hoppas hoppas!

Ja, den här veckan har jag och Anna alltså praoat hos min mamma. Det har faktiskt varit riktigt kul, kanske inte själva praoandet men att få umgås med Anna i en vecka, det känns som om vi inte umgåtts så mycket på länge.. :(
Men mycket skratt har det blivit och det känns som om jag har kommit närmare Anna nu än förut ;)
Imorgon är sista dagen på praoveckan och sen är det "back to school"

Anna du kommer aldrig att få glömma
"Men ska inte du ha något att dricka eller"

Och mammas kommentar då..
"Men han kanske har stor"

Och jag
"Men oj, jag kanske ska stänga"

Haha, Anna det där kommer jag att leva på länge ;)  

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback