Plugga..yeah right

Hej hej,
hittills har jag gjort exakt ingenting av det som jag skulle.
Jag har inte duschat, det ska jag nog göra när som helst dock. Jag har inte tvättat, mamma har tvättmaskinen och handtvätt kan ju gå och gömma sej.
Och mitt rum är för stökigt för att jag ska orkar städa det..
Jag tänkte plugga, jag vet inte om det stod med på min "ska göra lista" men det sket sej. Jag läste uppgiften och fattade typ ingenting! Varken på Matten eller Hemkunskapen, eller jag fattade ju själva uppgiften men inte hur jag ville göra det, så då skiter vi i det idag. Jag gör det imorgon istället ;) 

Jag tror att jag skriver mer istället, jag har gjort det sen jag åt frukost och det var riktigt kul idag, jag känner verkligen att jag har fått in mitt "flo" igen.. (Y)

Ska antagligen hjälpa mamma med maten sen också, haha, jag som inte kan laga mat (dock gör jag en sjukt god skinksås)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback