(I)

Hej hej, vet ni en sak?
Jag är sjukt smart jag.. haha.

På mammas jobb finns det internet, hemma finns det inget internet. Klart man pallrar sej till mammas jobb ;)

Det är alltså Lina som skriver nu, vilket ni kanske har fattat.

Jag tänkte att jag skulle förklara varför jag itne har något internet på en månad. Det är inte så att jag har datorförbud eller något sådant.
Det är så att vårat internet hemma har gått ut (!!!)
Och pappa sa att han inte skulle fixa något nytt förns tv:n går ut, för då ska han fixa dem samtidigt. Och när tror ni att tv:n går ut?
SISTA FUCKING NOVEMBER!
Ursäkta språket men jag har lite smått abstinens här, det kanske är hälsosamt för mej att vara utan internet en månad.

Dock hoppas jag på att pappa kommer inse hur hemskt det är när han inte kan kolla sin mejl eller "hänga" på blocket längre *elakt skratt*

Men det värsta med det hela är inte att jag inte kan dryga runt på internet, det klarar jag mej utan. Det värsta är att det är måndag idag, vilket betyder att det är tisdag imorgon. Vet ni vad som händer på tisdagar?
Jo då släpper de nästa avsnitt av One tree hill säsong 7 i USA. Dessutom så är det andra avenyn på tisdagar, men det kan jag aldrig se på tv:n för där sitter alltid mina föräldrar då -.-'

Alltså, inser ni hur långt efter jag kommer att ligga! ?

Dessutom fick jag ju för mej förra veckan att jag skulle ta bort massa filmer som jag hade på datorn, vilket betyder att nu finns det bara en film på datorn som är värd att kolla på. Jag har snart kollat klart på one tree hill säsong 4, jag har sett alla avsnitten av säsong 7 som ajg har på datorn. Och Robin Hood säsongerna som ligger på datorn har jag sett 4 gånger nu...
Smart drag där Lina.

Jag insåg dessutom igår hur dyrt det är att hyra film.
40kr!! Det blir väldigt dyrt i längden det ska ni veta.. det är dock billigare på ica (25kr) men alla filmer finns inte där.

Nu ska jag snart dra hem och äta lunch med mamma och pappa, sen går jag nog och lägger mej.
Jag försökte gå på skolan idag men det funkar verkligen inte, jag har så sjukt ont i nacken och det går knappt att vrida huvudet åt höger. Och när jag ska gå samtidigt så gör det verkligen jätte ont. Så nu sticker jag hem, jag gjorde ju dagens prov i alla fall.
Musik. Gehör. Det sket sej. Tror jag.


Bara för att det är så sjukt kallt ute och för att det blåser så bjussar jag på en bild från varma Tunisien när jag skulle åka sån där fallskärmsgrej efter en motorbåt (Y)

Jag vet inte när jag kan skriva igen, med tanke på internet situationen. Men Marren kanske bloggar lite mer, det gör ju inget. Jag tar tillbaka min blogg när internet är tillbaka (haha)

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Elin och Anna

Kolla in våran nya blogg :D

Du måste börja från början annars fattar du ingenting!

2009-11-02 @ 20:18:18
URL: http://elinannabus
Postat av: maja

kollar du på OTH live nånstans eller laddar du ner ? :)

2009-11-02 @ 22:20:04
URL: http://mbohlin.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback