Bestäm dej

Haha, det var lite roligt när vi kom fram till Plan A och B,


Anna: Lina, vad skulle du göra om du hade en pojkvän och han alltid ville hångla med dig?
Lina: Jag skulle typ börja dissa honom...
Anna: Men om du inte får välja på det då?
Lina: Då skulle jag prata med honom.
Anna: Nej, det skulle du inte...
Lina: Näe, men jag fick ju inte välja på att dissa honom.
Jag: Lina, vad skulle du göra om du hade en pojkvän och han alltid ville hångla med dig?
Lina: Jag skulle typ börja dissa honom...
Jag: Men om du inte får välja på det då?
Lina: Då skulle jag prata med honom.
Jag: Nej, det skulle du inte...
Lina: Näe, men jag fick ju inte välja på att dissa honom.

Kommentarer
Postat av: Marlene

T-Y-P-I-S-K-T L-I-N-A O-C-H A-N-N-A! :D

2009-11-13 @ 23:35:34
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback