Uppvärmning

Nu har jag precis planerat färdigt min uppvärmning till gympan på tisdag. Jag skrev klart den skriftliga grejen precis nu.
Jag måste erkänna att jag är grymt nervös inför det här, dock är jag glad att jag slipper vara med ;) haha.

Idag hade vi våran första fotbolls match för i år, vi förlorade med 3 - 1 mot Ope, dock spelade vi bra om man tänker på att det var våran första match i år. Det var sjukt kul för vi ställde dom hela tiden och varje gång domaren blåste av och sa att det var offside så blev dom skit sura, och typ skrek NEEJ det var det inte alls! och tillslut så vände sej domaren mot en av dom efter att hon hade ropat det och sa: Men det var offsiiiide!
Och han gjorde värsta minen, sjukt kul för hon blev ännu surare.
Men seriöst liksom, domaren dömmer!


Nu ska jag läsa lite och gå och lägga mej.

Sovgott.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback