Tisdag

Svar på Malins kommentar:

storlek 38, nej du kan inte sno dom ;) Eller jag hoppas på att dom är för stora för dej xD Du kan få låna dom någon gång men du får inte sno dom på heltid ;)

Dagen började med sovmorgon till 10, grymt skönt!
Sen blev det matte, jag fattar absolut noll av det här kapitlet så jag är ju en aning nervös inför provet nästa vecka...
Sen hade vi no, sex och samlevnad, vi hade vikarie och det var lite kul för det var typ bara han och Emilia som pratade ;) Lunch, gympa, dans, jag och My ägde på foxtrot för Oscar sa att vi var bäst av alla i klassen, YES! men inget klår mej och Elin förra året på bugg ;)

Sen på svenskan fick vi tillbaka våra uppsatser, jag hade mvg (överlycklig) jag trodde inte att jag skulle ha det faktiskt. sen fick vi tillbaka våra läsförståelser, jag suger på det, dock hade jag vg+ så jag är nöjd.

Sen hade vi spelning, fast vi gjorde inte så mycket, vi pratade mest om den 5:e, då vi ska spela på Majas systers studentfest, vad vi har och inte har för grejer och sen började vi kolla på låtar, kul att vi har två veckor på oss ;)

Nu ska jag snart äta sen drar jag, Becca och Anna.E på vårkonsert, vi ska bara titta.

Vi hörs.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback