Måndag kväll.,natt

Nu sitter jag här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga tvätten och gå och lägga mej. Sovmorgon imorgon och biologi prov på förmiddagen...

ikväll har jag varit med Elin, vi har mest pluggat biologi, men vi har pratat massor också. Såklart!

Sen kom jag hem, pratade lite med Tomas i telefon, jag åker nog till Östersund imorgon eftermiddag, vilket betyder att jag kommer missa fotbollsträningen. :'(

Sen sover jag där, och följer Tomas på skolan på förmiddagen, drar till tandläkaren och får rälsen kirrad sen blir det väl tillbaka till Tomas på skolan och sen hem till lilla Sveg igen.

Nu ska jag gå och läsa och äta vindruvor.

Cee you

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback