Got my sixstring on my back I don't need anything but that

Slutade nyss med att spela distad elgitarr på högsta volym i huset, kom på att mamma och pappa gick och la sej för typ 45 minuter sen och att det "kanske" störde dem lite ;) haha, smart tjej. Innan det spelade jag akustisk gitarr, jag ligger i hårdträning inför Grand prix nästa vecka känns det som ;)

Jag har spelat min låt (som jag ska vara med i sång klassen med) minst 20 gånger idag, och det bara efter middagen, och jag har suttit och tränat på gitarr solo grejset inför ensemble klassen i en timme i streck, sen strejkade mina fingrar, (de som är med i våran grupp fattar vad jag menar)
Imorgon ska jag spela mer gitarr, plugga med Elin (eller så var det på söndag, har inte så bra koll), städa mitt rum och kanske tvätta. vi får se, men det skulle verkligen behövas.

Men tillbaka till gitarrer nu, helt seriöst, hela den här veckan har jag spelat ovanligt mycket gitarr på kvällarna och dagarna och jag måste erkänna att det får mej att må extremt bra! Man känner sej hel, fattar ni? Jag kan helt enkelt bara säga att jag älskar att spela gitarr.! Nu ska jag nog skriva lite, alltså inte typ blogg, bara skriva, eller så läser jag, vi får se. Men först ska jag borsta tänderna (Y)

Godnatt så hörs vi någon gång.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback