Torsdag

Torsdag, den bästa dagen på hela veckan (i skolan alltså)
Slöjd och spelning!
Vi har två timmars spelning på eftermiddagen, och det var grymt kul idag med, som alltid.
Det tog typ en evighet att komma igång bara för att vi var tvungen att leta fram åtta mikrofoner och åtta kablar till dom såklart, sen var det dags för mikstativ och vi insåg snart att kabeln inte räckte till trummsettet så då fick vi dra fram det typ en meter också.
Men sen kom vi igång, och stämmorna börjar låta bra nu, och det var som sagt första gången alla hade en egen mikrofon, så mycket bekvämare än att behöva dela..

BLÄ på fördjupningsmatte!
Jag gjorde ut kapitelet i matteboken idag och då blev det fördjupningsmatte, dock sket jag i det här kapitelet i den boken och började på ett annat,  ;)

Gympan gick ovanligt bra, och tyskan ,... ja det var tyska.

Mår lite bättre idag men jag längtar som BARA DEN till helgen.! Nu tack!

Aja, nu ska jag pysa härifrån och plugga lite tyska inför imorgon.

See you.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback