Sista dagen

Okej, nu blir jag sur, jag hade skrivit ett rätt långt inlägg och sen när jag skulle spara det så blev det "error" och allt försvann, bajs på det, menmen jag skriver väl ett nytt då om det är vad dom vill.

Jag och mamma skulle ju upp tidigt idag men så blev det inte, eller jag vet inte när mamma gick upp men hon väckte mej runt 11 iallafall, hon tyckte väl att jag skulle få sova antar jag. Tack!

Då åt vi frukost, sen hjälpte jag henne att baka färdigt brödet som hon höll på att baka, sen kom Tomas och pappa hem från stugan, sen kollade jag, mamma och pappa på Twilight. Mamma sa att hon tyckte att den var bra, hon sa att Robert (Edward Cullen) såg helt okej ut, dessutom tyckte hon att Taylor (Jacob Black) var snygg, dessutom hade hon ju rätt ;) haha. Och pappa måste ha tyckt att den var okej, för han somnade inte i soffan som han brukar, och det brukar vara ett bra tecken ;)


Jag har också börjat tvätta nu, eftersom skolan börjar imorgon och jag inte har några rena kläder.


Vilket också betyder att jag lite smått har börjat städa mitt rum eftersom alla kläder låg på golvet ;) alltid någonting.


Ska duscha senare ikväll också, 


Ja, som sagt är det sista dagen på lovet nu, imorgon börjar ju skolan och jag jublar och gråter,

Jublar eftersom det betyder att jag kan låna Ljudet av ditt hjärta imorgon, om den fortfarande finns kvar då.

Gråter, ja skolan börjar det talar ju för sej själv.


Nu ska jag kolla runt lite på You tube, (antagligen på Twilight intervjuer) och sen ska jag väl duscha och städa klart rummet,


Uppdaterar senare.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ha, medans ni sitter i skolan så är jag i Mora och shoppar för mina 10.000! ;)

2009-03-08 @ 18:12:02
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback