Reserverad

Ja, nu är jag hemma från skolan, har varit det ett tag.
Sitter här och väntar på att mamma ska komma hem så det blir mat någon gång.

Vi gjorde nästan ingenting på eftermiddagen heller, fick veta vad vi hade för poäng på engelska provet, jag hade 86.5 av 87. Jag hade glömt stort E på English, jag hade alltså skrivit english.
KOM IGEN!

Aja, sen hade vi hemkunskap, vi gjorde taco.

Jag och Mattias skar upp grönsaker, Elin och My gjorde taco bröd. Markus och Marren stekte köttfärs och dukade,
Det blev helt okej, bröden blev lite små men dom var goda!

Ikväll ska jag väl inte göra så mycket vad jag vet.. just det, jag var ju såklart till skolbiblioteket idag då, Boken skulle finnas inne, för den var inte utlånad men det var 2 biblotikarier (stavning?) som sprang omkring och letade efter den, men dom hittade den inte någonstans, så då reserverade dom den åt mej och sa att dom antagligen skulle beställa en ny, (Y)

Det är väl ungefär vad som har hänt idag, Becca är i Mora och shoppar och jag är avundsjuk, Elin har varit i Stockholm och shoppat på lovet och jag blir ännu mer avundsjuk, synd bara att jag inte har några pengar!

Yay, nu ringer det...hang on...
Det var Elin, nu har vi bestämt att hon ska kommma hit sen! massa kärlek på det! <3


Uppdaterar kanske mer ikväll


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback