Lånad mobil

Nu har jag fått låna en mobil av däckab (pappas jobb). Förhoppningsvis är det bara tillfälligt för jag är inte särskillt förtjust i den, dock är det ju bättre än ingen alls.
Ringsignalen är Leksand stars just nu, och alla vet ju att jag verkligen älskar leksand...not.
inte för att jag är så insatt..

Och alla mina kontakter låg tydligen på min mobil så nu har jag nästan inga sånna heller, skojj skojj.

Nu tänker jag inte skriva mycket mer, är avundsjuk ändå upp i öronen.
Becca har köpt MYCKET saker idag i Mora, och hon har alla fyra Twilight böckerna, det hade jag också haft om jag hade velat spendera mina pengar.. typ.

nu bjussar jag bara på en snygg bild på min lånade mobil


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback