BLÄ!

Idag på biologin skulle Karin skära i typ ett lam hjärta och sånt grejs, så hon hade typ lungor, njurar, lever, hjärta och typ strupe där, och allt satt liksom ihop såklart, och sen höll hon på att demonstrera hur allt fungerade typ blåste i ett rör i strupen så lungorna fylldes med luft och sånt, och sen typ skar hon upp hjärtat och visade massa grejs, och jag kan säga att min frukost inte var långt borta då.

Annars har det nog inte hänt något kul, jag har precis insett att det aldrig händer något kul i skolan ;)
haha,

tänkte ut och springa ikväll men mamma har åkt med bilen någonstans och min mp3 är i bilen så det sket sej inte en chans att jag springer utan musik, så nu blev jag lite halv less så jag kanske kollar på en film istället.. och lyssnar på Queen ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback