Bästa kvällen på länge

Ikväll har jag varit med Elin. Vi gjorde egentligen inte så mycket, hon läste om jag kunde drömma, jag läste frida, sen gick vi ut med Atlas, sen läste vi mer, sen pluggade jag matte, och Elin läste och pratade och hjälpte mej, och sen så läste hon mer, jag kladdade i min bok, vi fikade (bulle, mjölk och ballerina) pratade med Moa, och pratade MASSOR med varandra,
det kanske inte låter så kul, men det räcker med att vara nära Elin så är allt kul, även om vi sitter på varsin sida av bordet och läser så är det kul.. och underbart! <3

Annars har väl dagen varit allmänt...måndag.
Imorgon har vi matteprov, jag är jätte nervös men nu tänker jag faktiskt gå och sova. dock har vi sovmorgon imorgon, härligt härligt.

Godnatt då.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback