18 veckor!

Om 13 veckor är det sommarlov! Om 18 veckor, 126 dagar, åker jag till Grekland! Det är fint väder ute och det känns inte allt för långt borta nu, sommaren, solglasögon, shorts, linne, bada, isglass, skratta, vara ute hela nätterna, SOL! Ge mej sommar! NU! Jag har alltid varit ett stort vinter fan, men nu har jag ändrat mej, det har alltid varit pga. slalomen, nu tävlar jag inte längre och jag kan inte tänka på något annat än sommarlovet! NU NU NU!

Tänk er, tre veckor i Grekland, jag och Elin, inga föräldrar, NU!

Idag är det fint väder igen och jag har varit ute och gått, jag gick 4 km, (Y) och jag är på väldigt bra humör och det blir grillat till middag, första gången i år, GOTT!


Bra låt!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback