skolavslutning

Nu har jag precis kommit hem, jag har nyss tvättat håret så rent tekniskt sett kanske jag kom hem för 10 minuter sen ;)

Ikväll var lugnt den roligaste avslutningen hittills på storön, det kan ha berot på att vi var allihopa.
Jag, Becca, My, Elin, Anna, Simone, Elis, Mattsson, sen träffade vi massa folk där också typ,
Marren, Sävan, Adam, Johnnie (stavning?), osv..

Jag är sjukt glad att jag gick ut fast jag egentligen inte ville, det var lugnt värt det.

Nu vet jag faktiskt inte om jag orkar skriva mer, jag är sjukt trött och har grymt ont i vaderna, vi ses och hörs.

Btw, så är det officiellt sommarlov nu!!! GREAT (Y)

Jag kan höra hallelujah kören!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback