Östersund

Jag känner att jag suger på att uppdatera, aja, ni överlever ;)

Inatt sov jag hos Elin <3 !!
Sov i ungefär 4 timmar, sen var det bara att gå upp och se glad ut, pallra sej till bussen och åka till stan.

Först var vi till min brors lägenhet och hämtade hans benskydd åt honom, sen gick vi till Elins mormor och fikade ;) Sen bar det av ner på stan, vi gick runt och handlade lite.

Jag köpte två par jeans, ett par solglasögon och 6 par trosor. Vi får se om jag orkar lägga in bilder på det imorgon.

Sen skulle jag till tandläkaren och nu känns det verkligen som om de försöker dra ut min underkäke ur munnen på mej. Najs. Sen gick vi och åt kina mat och sen bar det av hem.

Nu ska jag gå och läsa. vi hörs.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback