midsommar.

Glad midsommar, i efterskott, för visst var det igår man skulle säga det? Eller?

Tänkte börja med att lägga ut bilder på det jag köpte i stan medans jag kommer ihåg det (solglasögonen är snyggare i verkligheten):
  

About midsommar:

Igår alltså ;) Vid 4 någonting kom Maja, Håkan, Anton, Melanie, Stina, Mats, Martin och Jonas hit.
Så då blev vi helt plötsligt 14 pers, Jag, Malin, Ida, Mamma, Pappa och Tomas + ovanstående.

Då grillade de vuxna medans vi småglin tittade på Jönssonligan på tv, sen åt vi, sill, potatis, grillat, potatis sallad, potatis gratäng, meloner, sallad, och massa annat. De vuxna drack snabbs också, såklart.

Sen spelade vi kubb, barn mot vuxna, barnen förlorade, sen blev det tjejerna mot killarna, tjejerna vann (Y)

Sen åt vi mer, tårta och sånt, sen skulle Anton dansa, och han var faktiskt grymt duktig! Specielt eftersom han är typ 7.. jag vill också kunna gå ner i spagat!!! Sen blev det typ allsång, vet inte riktigt hur det gick till men helt plötsligt står Håkan och spelar synt och alla sjunger, vi körde introleken och Stina ägde! Sen hamnade vi på altan igen, mer dricka åt folket (cola åt mej) sen ville killarna ha revansch (?). de förlorade igen. Sen körde vi typ en lek med klädnypor, det gick ut på att man skulle hitta klädnypan på den andra personen medans man hade ögonbindel.. det var rätt kul ;)

Sen satt vi på altan och pratade och sen åkte typ alla hem ;)

Kul kväll/dag, en av de roligaste midsommrarna hittills !

Hur var eran midsommar? (eller är kanske man säger, gud jag har verkligen inte koll på sånt här)

Kommentarer
Postat av: Anna*

Har du köpt solglasögonen på h&m?

2009-06-22 @ 22:13:08

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback