Mer bil-bingo åt folket!

Idag var sista fotbollsträningen innan uppehållet. Jag vet inte riktigt vad jag känner, blandade känslor måste jag säga, lättad över att sommarlovet äntligen kan börja för jag tycker inte att det gills om man måste ha massa saker att komma ihåg, som fotbollsträningen, men samtidigt ledsen för att det är så kul!

Vad gjorde vi då?
Jo, vi var typ 9 stycken, så vi började med att köra " fot vollyboll" jag vet att det låter lite, knepigt, men det är kul!
Men Malin (våran tränare) insåg snabbt att det var för varmt för att någon skulle orka anstränga sej, så då trängde vi in oss i två bilar och åkte till Svegssjön och körde doppboll i vattnet, mitt lag vann överlägset ;) Sen körde vi stafett på "stranden". Och sen avslutade vi med att attackera Malin så att hon hamnade i vattnet. Duktigt tjejer! (Y)

Sen skulle jag på bilbingo och när jag sa det så skrattade alla åt mej och sa typ:
Men kom igen Lina, hur gammal är du egentligen?

Men jag säger bara, skratta bäst som skrattar sist, vem av oss är det som är 1500 kr rikare nu?

Sug på den ni ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback