Lina fixar

Idag har jag sovit ikapp. Jag har inte sovit så mycket de senaste dagarna eftersom jag har suttit uppe och kollat på Robin Hood halva nätterna och sen gått upp vid 10. Men idag sov jag faktiskt till typ halv 1 (Y)

Sen har jag fixat massa saker inför Grekland (på söndag!!!!!!)
T.ex. :
Fyllt i alla papper, hälsodeklaration, membership card, massa saker i ABC-handboken osv.
Kopierat passet.
Varit på banken och växlat pengar.
Varit på dollar och köpt ett kollegie block (stavning?)

Nu måste jag bara köpa allt jag behöver till packningen, typ, shampoo, solkräm och sånt. och sen är det bara en maskin kvar att tvätta och sen packa sen är jag klar!

Bra Lina!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback