Forever

Idag har ajg varit med Elin, och hon är den absolut bästa vännen man kan ha! Bara så ni vet, och jag kommer att älska henne föralltid!
Så när vi är klar med allt känslo snack så ska vi gå vidare ;)

Vi cyklade runt på sveg först, vi cyklade bro rundan, sen drog vi till Lillön som nu mera har döpts om till Sagoön. Så vi tog ett sånt där frågeformulär där, gjorde en egen penna av en pinne och sand och sen traskade vi runt där i säkert två timmar ;)

Tänkte bjussa på några snygga bilder från det, tagna av Elin med min mobil (dock tog jag kanske någon)
Och bara så ni vet så är Elin proffs natur fotograf, bara så ni vet liksom ;)

   
 (Elins look a like)
       

Sen cyklade vi bort till ip, visste ni förresten att de har avverkat nästan alla träd från parkeringen till grusplan??

Sen åkte jag och åt, sen åkte jag till Elin igen.
Först skrev vi en varsin boklista, jag en med böcker som hon ska läsa innan nian är slut, och hon en med böcker som jag ska läsa innan nian är slut. Sen skrev vi packlista åt mej, eftersom vi åker till Grekland om 8 dagar!!!!!!
Sen skulle jag börja läsa en av böckerna på listan och hon spelade på min mobil, vi låg så i säkert 3 - 4 timmar och sen hade jag läst ut boken. Måste säga att det är en av sakerna som jag verkligen tycker om med Elin, att ingen tystnad blir pinsam tystnad. Det var faktiskt riktigt skönt att bara ligga helt tyst bredvid Elin i flera timmar, det känns som om jag behövde det för jag har tänkt för mycket de senaste dagarna, alldeles för mycket.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback