fit for fight!

Idag har jag packat HELA dagen, imorgon kväll åker vi till Stockholm, på söndag morgon (06.20) bär det av till Amsterdam, mellanlandar där, kanske byter vi plan det vet jag inte. Sen bär det av till Grekland.
Here we come!

Tre härligt soliga veckor med Elin har jag framför mej! Kan det bli bättre?

Tangentbordet har fått svininfluensan så nu ska jag sluta skriva medans det fortfarande fungerar ;) För då kan jag ju säga att det fungerade när jag använde det om någon klagar på mej att jag har förstört det, då hänvisar vi helt enkelt till närmaste läkare ;)

Nu ska jag faktiskt sova! Är sjukt trött och ska upp tidigt, så att jag kan sova mellan typ 7 och halv 10 imorgon, för annars missar jag liksom en natt eftersom vi ska resa hela dagen.

Hej då.
Förlåt för att jag inte skrev igår förresten, för visst gjorde jag inte det? Dagens eye candy får stå för igår också, igen.,

Packningen:

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback