Varning: vansinnigt beroendeframkallande!

Yo,
Slapp dag idag, jag har läst oavbrutet sen klockan 10, ska snart fortsätta med det tror jag, Tänkte bara skriva något kort först,
Nu har jag läst mer än halva boken, och det går nästan inte att sluta, jag kommer ju bli djupt deprimerad när den tar slut, för då måste jag köpa tvåan och sen trean och sen har inte fyran kommit på svenska än, och dessutom så är det ju meningen att jag ska spara mina pengar,
Hmm, jag kanske snor Beccas tvåa ;) HAHA .

Under dagen har jag tänkt åstadkomma detta:
Städa mitt rum, (kan eventuellt göras imorgon också)
Tvätta håret.
Tvätta kläder.
LÄSA!!!!!!! - det kommer jag absolut lyckas mer med!

Just det, ikväll ska pappa spela och mamma ska dit och dansa, så det blir FF, great, jag gillar att vara ensam hemma helt plötsligt, så jag skriver säkert mer ikväll. ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback