sportlov

Och så var det fredag kväll.
Nu har jag äntligen sportlov (!!) På måndag åker jag till stugan i tre dagar, resten av lovet är oplanerat, dock ska jag nog läsa rätt mycket,

oavsett, skolan idag var jobbig, otippat det var ju fredag, först har vi svenska i en timme, då gjorde vi inte så mycket faktiskt, vi läste hela lektionen, sen hade vi 70 minuters matte och oförberett prov i huvudräkning, jag tror att det gick bra, sen blev det engelska och prov, det hoppas jag verkligen gick bra, tyska, läxförhör och allmänt tråkigt som vanligt, men vad hade jag väntat mej egentligen ? Lunch (klockan var nu halv 1) det var jätte äcklig mat på skolan, någon pytt med typ kebab kött och det fanns ingen filmjölk, så jag, becca, marren ,elis och mattsson gick på knuten, så det blev kycklingsallad istället (Y) tillbaka till skolan och kemi, efter halva lektionen insåg jag att det var våran sista kemi lektion i 8:an, och direkt när jag kom ut så kastade jag min kemi bok i närmaste soptunna  ;)  So, grupparbete, och sen lov.

Middag blev det på Björnen tillsammans med, mamma, pappa, mats, jonas, martin och Milton kom lite senare och joinade oss ;)

Hem, sjunga, spela gitarr, let's dance.
Men allvarligt, Carl-Jan borde inte ha åkt ut, hon Elisabeth var mycket sämre, men men hon åker säkert ut nästa vecka, morgan, niklas och laila är ändå bäst!

Pappa har lånat mina hörlurar och mamma har gått och lagt sej så jag kan inte lyssna på musik så nu orkar jag inte sitta här mer, dessutom vill jag verkligen läsa...

Så nu får det vara slut på det här och jag srkiver antagligen mer imorgon..

Godnatt till folket.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback