Söndag

Godmorgon, för några timmar sen, idag har jag inte åstadkommit så extremt mycket faktiskt, jag har tittat på herrarnas stafett i skidskytte, GO NORGE! Jag vet inte varför men jag hejjar alltid på Norge, även om det går bra för Sverige så hejjar jag i hemlighet på Norge, inte för att det är så hemligt nu men.. Ole Einar Björndalen ftw!

Sen följde jag med mamma och pappa på dollarstore, vi köpte massa smågrejs, eller mamma köpte massa smågrejs, jag och pappa gick mest runt och tittade,

Dessutom fick jag min födelsedags present av Malin idag, det var en skiva, med ett band som jag aldrig har hört men som hon trodde att jag skulle gilla, då gör jag säkert det, hon brukar vara bra på sånt ;)
haha,

uppdaterar säkert mer senare idag, om det händer något som är värt att skriva om ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback