Om jag kunde drömma

Nu har jag pluggat engelska, nu kan jag nog det, tyskan kunde jag inte plugga på för jag insåg när jag skulle börja att jag hade glömt själva boken på skolan så det gick ju väldigt bra, sen har jag sjungit och spelat gitarr, och läst 88 sidor i min nya bok, nu ska jag gå och läsa ett kapitel till sen tänker jag faktiskt lägga mej för jag har varit så trött hela veckan.

Jag skulle bara vilja skriva en sak: Jag uppskattar verkligen kommentarer men det är någon/några som är anonyma hela tiden och det är lite halv störigt så jag skulle uppskatta om ni slutar vara anonyma, that's all ;)

Imorgon är det iallafall fredag vilket betyder att det är en jobbig skoldag men sen är det LOV!
Så det ser vi ju fram imot men nu ska jag gå och lägga mej och läsa lite.

God natt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback