Each touch belongs to each new sound

God morgon, god kväll, god natt, ja jag antar att det är lite som man vill.
För mej är det i alla fall fortfarande lördag kväll, för någon annan kanske det är söndag morgon, vad vet jag.
Jag byter i alla fall inte dag förns jag har sovit och vaknat, alltså, ja ni fattar.

Nu har jag mindre än 100 sidor kvar i boken och ska snart läsa lite till innan jag lägger mej, imorgon kommer boken helt säkert att ta slut och då kommer jag säkert läsa vissa kapitel igen.
Jag tänkte inte skriva så mycket nu faktiskt, ska gå och borsta tänderna för ni vet när man dricker cola, och läsk allmänt så känns det som någon slags hinna på tänderna, och så har jag nu och det är lite obehagligt så det tänkte jag göra något åt.
Min att göra lista sket sej och jag lyckades bara läsa, skickligt Lina.

Ja, som ni vet så hatar jag rubriker och har alltid lite halv problem med dem, idag slutade det med att det blev raden i låten som de sjöng precis när jag skrev det, bra låt dock. Dance inside med The All American Rejects, den rekomenderar jag, men skyll inte på mej om ni inte gillar den för alla har olika musiksmak ;P (om jag inte är helt skev så har jag med den som "dagens låt" på någon dag xD)

Nu ska ni faktiskt få äran att ta del av ett av mina tre favorit stycken ur boken hittills.

Han drog mej intill sig, mjukt och naturligt.
"Bli inte generad", viskade han i mitt öra.
"Om jag kunde drömma, skulle jag drömma om dig. Och det skäms jag inte för."

Och ni som känner mej och reagerar på att jag stavade dej och mej med ig så beror det enbart på att det är ett citat. ;)

Har ni tur kanske jag bjuder på något mer underbart stycken ur min underbara bok i framtiden xD

Haha, vi hörs imorgon/idag

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback