Dagens låt



och åter igen, tack malin för en grym skiva ;)

Ja, det är onsdag vad mer behöver jag säga,
jag genomled iallafall skolan idag med ;) den roligaste lektionen var helt klart musiken då vi tittade klart på WAlk the line, helt okej film, hade säkert varit bättre om jag inte varit borta en lektion så jag missade halva filmen.. :'(

Efter skolan åt ajg såklart middag sen stack jag till badhuset och simmade ett tag, hem, duscha, och nu sitter jag här. med en tallrik full med frukst framför mej, det är helt seriöst godare med frukt än typ godis.. !!!

Imorgon kommer allt kännas värdelöst när jag vaknar, den enda roliga lektionen vi har är slöjd, och sen har vi, tyska, matte, gympa och sen BORDE vi ha spelning i två timmar vilket i vanliga fall gör torsdagar till veckans bästa dag, men men, imorgon ska vi på studiebesök på rydab på elevensval, alltså på våran spelning... men om man ska se det positivt så har jag ju nära hem sen ;) haha

Nej nu får det vara slut på det här, ska kankse plugga på tyska glosorna till imorgon sen går jag nog och lägger mej.
God natt

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback