Tajmad och klar in i minsta detalj, yeah right!

Nu är jag hemma från skolan,
sista timmen hade vi hemkunskap, jag äger ju verkligen på hemkunskap. Vi skulle göra semlor eftersom det är fettisdag imorgon.. jag har aldrig riktigt varit så förtjust i semlor, men men, när de var klara så tyckte jag att de mer liknade mackor så jag la ost i min istället för grädde (vi får inte ha mandelmassa pga, allergier), och de blev väl helt okej, dock var den lite halv ofärdig i mitten.

Nu är jag SUR! Jag tycker att mamma borde kunna köpa en BOK till mej! EN BOK liksom, men tydligen inte, inte ens när den bara kostar 69 kr! Men sen tyckte ajg att jag var ovanligt smart och tänkte att hon säkert betalade sista Harry Potter åt Malin och att den antagligen kostade mer än 69 kronor, men nu frågade jag Malin och hon betalade den själv, vilket betyder att min fina smarta tajmade perfekta underbara plan inte var lika underbar längre, eftersom det betydde att jag måste betala den själv, jag vet, nu tycker ni att jag borde kunna betala 69 kronor för en bok, och det tänker jag göra också, det är bara det att jag ska till Grekland i sommar och vill ju gärna ha lite pengar då, och dessutom har jag inte precis något jobb så man kan ju inte säga att jag får tillbaka pengarna jag använder så snabbt.

     
och varför äger jag inte redan dom här ??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men LINA! Du kan väl itne kräva att morsan ska betala den? Hur mycket pengar lägger de på din Greklandresa liksom? Och ja.. Harry Potter kostade mer än 69 kr, men man får inget gratis och det var lätt värt det!

2009-02-24 @ 01:21:06

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback