Temadag

"Det finns inget att göra"

Idag har vi haft temadag, den kallades "det finns inget att göra"

Och det var faktiskt rätt kul... det trodde jag verkligen inte.

På förmiddagen hade jag teater och på eftermiddagen spelade jag bridge.

På teatern så var en av övningarna att man fick en plats, en sak och en replik och sen skulle man i grupper om tre improvisera en kort pjäs. Jag blev med Lisa och Svensson. Och de andra (som skulle bestämma platsen och det där) ville jävlas lite med oss så vi fick:
En handske
En bordell
Och "Vad fina dom var"

Så det blev såhär:

Svensson ("köparen"): Jag såg erat nya erbjudande.
Jag (hallick): (står och fejk röker) Ja, köp en hora och få en handske på köpet.
Svensson ("köparen"): Vad kostar hon då? (kollar på Lisa som fick äran att spela "hora")
Jag (hallick): Ahh, vi kör en tusing då.
Svensson ("köparen"): Ingår rum?
Jag (hallick): Okej då, bara för att det är du.
Ger honom ett par nycklar.
Svensson ("köparen"): Vad fina dom var.
Jag (hallick): Hon står där borta.
Pekar mot Lisa som hela tiden står och håller på med håret.
Svensson går bort till Lisa.
Svensson ("köparen"): Kom då.
De börjar gå iväg. Jag ropar efter:
Jag (hallick): Glöm inte bort att skydda er.
Lisa ("horan"): Det gör jag alltid.

Erkänn att den blev lite rolig då ??

Sen gjorde vi massa andra övningar som också var roliga. (Y)
Och på eftermiddagen spelade vi som sagt bridge, måste säga att jag är tacksam för alla gånger man har spelat "Africano" med familjen, vadå det gjorde att jag hängde med ;)

Tänkte lägga in lite bilder, men jag gör det senare för jag sitter på mammas jobb just nu.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi ägde alla!

det blir ju faktiskt roligast när man gör nåt sånt där när dom andra jävlas med en ^^

kan misstolkas det där med att jag alltid gör det ^^

2009-12-21 @ 19:26:32
URL: http://fliziz.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback