Härlig vecka!

Jag skrev ju för några dagar sen att det här skulle bli en JOBBIG vecka, men så fel man hade alltså.

Visst jag gjorde ett svenska prov på en söndag och jag satt uppe och pluggade till två igår. Men det gör inget.
I måndags och tisdags var jag ledig (alltså var det slappt) i onsdags gjorde jag matte prov och sen var det lucia genrep i kyrkan och spelning. (Det känns som om vi hade något mer där också) och idag så har vi först gjort våran so redovisning, det gick nog helt okej. Bild - ligga pågolvet och halvsova. Sen så hade vi tyska och vi satt bara och översatte de där texterna, sen så hade vi lunch och så fick vi tillbaka svenska provet. (Inga kommentarer) Elevens val (som var sjukt kul, vi spelade in) och sen drog jag, Lisa och Simone hem till Simone.

Bilder från idag:

Becca redo att spela in


Jag med.


Johanna var också på G!


Let's get loud!


Här är vi inte riktigt lika på G ;)


Nej, jag är inte kort. Jag behövde inte alls tre stolar för att komma i normal höjd med synthen och jag behövde inte heller ha en grej under pedalen. Som sagt, jag är inte kort.

Linda lägger sången ;)


Marren lägger stämma. :)


Grupp bild (Y)
ÄR JAG VERKLIGEN SÅDÄR KORT!!!?

Nu blir det andra avenyn och china poofs (Marren kommer du ihåg?) och gott och blandat salt (Y)
Ha det bäst.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sen att synten har ställbar höjd på stativet tänkte ni inte på eller?

2009-12-10 @ 19:08:43
Postat av: Marlene

Alla gillar mina valkar.. Du får helst ta bort den första bilden på mig och Linda..



China poofs är gooda ;)<3

2009-12-10 @ 20:41:38
URL: http://marlenebusk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej lina, det är dom andra som verkligen är så lång ;)

btw, du ser nästan ut att inte ha nå hår på gruppbilden :O ^^

2009-12-11 @ 17:00:09
URL: http://fliziz.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback