Godmorgon gott folk

Nu har jag varit vaken i någon timme. Någon väckte mej runt 13.45 så att ajg inte skulle missa herrarnas jaktstart (skidskytte) tack den som väckte mej tur att ni kommer ihåg vad jag gillar att titta på ;)

Grattis till Emil Hegle Svendsen som vann och grattis till Ole Einar Björndalen som belv trea (alla som känner mej vet att jag hejjar på norrmännen)
Sen att Eder kom in på andra plats kan vi skita i just nu ;)

Jaha, ikväll kommer att vara första kvällen som jag är ensam hemma sen inbrottet, vi får väl se hur det går.

Mina föräldrar kan ju i alla fall fet glömma att ajg släcker någon lampa när jag går och lägger mej, jag tror att jag lämnar tv:n på också. Bara för att xD

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback